Pavel Kysilka na KTF ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** PŘEDNÁŠKA A SEMINÁŘ S VRCHOLNÝM BANKÉŘEM A NÁRODOHOSPODÁŘEM NA KTF Dne 4. 5. 2022 vystoupí na manažerském semináři organizovaném Katolickou teologickou fakul národohospodář a manažer českého bankovnictví Pavel Kysilka. Od 18 hodin v učebně P1 probě bude nejprve krátké vystoupení pana Kysilky a později prostor na otázky a odpovědi. Zváni přihlášení účastníci kurzu, ale všichni zájemci z řad studentů či zaměstnanců fakulty. Kysilka Pavel – ekonom a bankéř; v letech 1992 až 1999 člen bankovní rady a viceguvernér S československé a později České národní banky, od prosince 1997 do července 1998 pověřen za guvernéra České národní banky v plném rozsahu; po odchodu z ČNB byl ve vedení české Erste 2011 až 2015 generálním ředitelem České spořitelny, v letech 2011 a 2012 zvolen Bankéřem r 1990 byl proděkanem Národohospodářské fakulty VŠE; 1994 – 1997 expertem Mezinárodního měno byl členem prezidia Fondu národního majetku, členem správní rady VŠE a o.p.s. Smetanova Li Rady Národního divadla a Národní ekonomické rady vlády, členem prezidentem klubu Formule 1 2019 předsedou dozorčí rady Českých drah a od roku 2020 je členem a místopředsedou Rady Če zakladatel firmy 6D Institut, s.r.o. a 6D Academy, z.ú. Pro inspiraci: „Budoucí krize si vyrábíme sami, jedinou obranou je rychle se měnit.“ „České firmy v posledních 25 letech velmi dobře obstály ve světové konkurenci. Těm chytrým na dalších 25 úspěšných let můžou zapomenout, pokud neprojdou hlubokou transformací pro di nejlepší už ji dělají.“ „To, čím se dnes firmy nejvíc liší, jsou samozřejmě lidé. U těch nejúspěšnějších najdeme v - orientace a schopnost odlišit kvalitu zdrojů, - znát trendy a adaptovat se na ně, - kreativita a schopnost využít potenciál lidí, - přesvědčivost - vedení lidí je klíčová dovednost - schopnost spolupráce - vcítit se do potřeb klientů a umět jim nabídnout řešení jejich problémů a splnění jejich „Vzdělávací systém musí uznat dominanci technologií nad tradičními rolemi člověka v pracov rozvíjet ty schopnosti a dovednosti, na které sebechytřejší stroje nedosáhnou. Dnešní škol něco, co roboti zvládnou mnohem lépe a levněji. Školský systém nás vlastně stále učí konku to je ale předem prohraný boj. Česko se musí změnit z ekonomiky levné pracovní síly na zem univerzit, výzkumu, konferencí, e-governementu a technické infrastruktury. Pak budou prosp s nimi celá společnost.“